B2B eshop / objednávkový systém pro Pohodu
Online eshop / objednávkový systém nad účetnictvím Pohoda.
Na mobilu i v PC, živá data z vaší Pohody.

Online eshop / objednávkový systém nad účetnictvím Pohoda.
Na mobilu i v PC, živá data z vaší Pohody.
Vaši zákazníci (obchodní partneři) získají přístup do online mobilního eshopu / objednávkového systému, kde si mohou sami pohodlně objednávat zboží z vašeho sortimentu.
Eshop je plně propojený s účetnictvím Pohoda, takže objednávky se ihned propisují do Pohody a jsou připraveny k dalšímu zpracování (fakturace, expedice, skladové hospodářství atd.).
Zákazník má přehled o svých objednávkách, fakturách, platbách, stavu objednávek atd.
Vaši obchodní zástupci získají přístup do online mobilního objednávkového systému, kde mohou pohodlně zadávat objednávky vašich zákazníků.
Obchodníci tak mohou pracovat odkudkoliv z terénu, vidí aktuální skladovost bez zpozdění a objednávky se ihned online propisují do Pohody.
Možnost omezit, se kterými odběrateli může který obchodník pracovat.
Systém se zaměřuje na mimořádně komfortní práci v B2B prostředí:
Systém je přizpůsoben pro použití na mobilu i v PC.
V případě potřeby je možné publikovat i jako aplikaci v App Store a Google Play.
Systém je možné upravit na míru dle vašich požadavků a potřeb, např.:
Objednávkový systém aktuálně nepodporuje běžné koncové B2C zákazníky (B2C), nemá integrovanou platební bránu a předpokládá existenci odběratele v Adresáři účetnictví Pohoda.
Systém naopak plně podporuje orientaci na B2B díky hromadným objednávkám, ceníkům dle odběratele, automatickému zopakování objednávky, podporou více košíků pro více provozoven, živému přístupu k datům z Pohody apod.
Pokud potřebujete např. napojit skladové hospodářství, automatizovat expedice a další procesy apod., můžeme doporučit partnerské řešení plusSystem, se kterým jsme plně kompatibilní.
Pošlete nám nezávaznou poptávku nebo dotaz a obratem se Vám ozveme.